מדוע מוצגות אימהות האומה באופן כל כך שלילי, ללא שום פן חיובי? מה היתה כוונתם של הכותבים, בהציגם את ארבע האימהות באופן כה לא מחמיא: שרה המרשעת, רבקה הרמאית, רחל הגנבת, ולאה המתחזה? האם רחל היא באמת אימנו?
מדוע מוצגות אימהות האומה באופן כל כך שלילי, ללא שום פן חיובי? מה היתה כוונתם של הכותבים, בהציגם את ארבע האימהות באופן כה לא מחמיא: שרה המרשעת, רבקה הרמאית, רחל הגנבת, ולאה המתחזה? האם רחל היא באמת אימנו?