כיצד השתלבו פסנתרנות וירטואוזית וגאונות סימפונית, לכדי שתיים מיצירות המופת של הרפרטואר הקלאסי, ומדוע כתב "יורשו של בטהובן" מספר כה מועט של יצירות בפורמט התזמורתי שהיה כה טבעי עבורו?
כיצד השתלבו פסנתרנות וירטואוזית וגאונות סימפונית, לכדי שתיים מיצירות המופת של הרפרטואר הקלאסי, ומדוע כתב "יורשו של בטהובן" מספר כה מועט של יצירות בפורמט התזמורתי שהיה כה טבעי עבורו?